warning :

yehaa. clap your hand first to this girl , who is crying every single of night because succed to make a blog by own . although this blog is boring but im know this is the important blog to me . act this blog was speaking in billinggual . if any problems? you can get out from this blog .

up to date !


oitt , the first entry tak bagi salam . hehe .
hai readers , nak cete pasal kawin kawin ni .
nak dengar bole dengar je , if tanak bole diam je ko n terus blahhh .
hari ahad , 14 march 2010 . kakak sedara aku kahwin .
the first cousin belah ayah aku kahwin . yang len semua kecik kecik nak mampos . HAHA .
lamar + minang + tunang + nikah + sanding .
itu dia adab kawin kawin sekarang .
mcm men masa kecik kecik dulu ! wawa .
mase men kecik kecik , sanding dua kali . sbb tukar tukar bride . HAHA
( kenyataan : tak pernah men pun . tengok adek sedara men . puihh . )
layan layan saje .

ohh , cete pasal kawin kozin aku r . dia ?
cantek + cute + ayu + macho + hansem .
majlis mula pukul 10:00 pagi . so , bride pun dtg .
dengan semart . pewittt :P
aku handle bahagian bagi buah tangan .
uishh , dah r kawan kawan aku ramai datang.
aiman , aidil , akmal , hakim , mushrif , shawal , fakhruddin , mariam .
thanks u all , sbb datang :)
sayang u all , jangan perasaan ea ?
aku tak tahu r aiman perasaan atau tak ?
yang penting , aku tak perasaan langsung .
dah gelabah an bile tgk aiman datang , nasib baik ayah aku datang .
dia bagi job . ambik kat tuala .
nak kesat air peluh . ochh , ayat .
ohh , pepeun i'm proud to be me . i am who am i .

FULLSTOP .