warning :

yehaa. clap your hand first to this girl , who is crying every single of night because succed to make a blog by own . although this blog is boring but im know this is the important blog to me . act this blog was speaking in billinggual . if any problems? you can get out from this blog .

i HATE you

salam ,
first time hate someone . wawa ! jangan terasa ea ? ummi tuu . suke suke suke sangat kat dia . uishh , puji puji aku kat blog dia . melampau seh . korang tau ak aku sayang dia tahap gila gile guli . haha .

list pujian dia , amik ko :P
intelligent
lemah lembut
smart,
evil ,
kuat agama ,
pendiam ,
peramah,
ramai dak minat dia, tp dia x layan
x aktif dlm sukan ,
bnyk libat kn diri
dlm isu keagamaan .

perghh , aku ta bole terima yg last tuu an ? ngeh . poyo nak mampos ayat luu . jangan marah ea ?
yang no.2 tu , lagi r . lemah lembut la sgt . haha . i loves to be emo , u know ? erghh . yang ke7 tuu , aku betul r aku peramah . u know kat skula aku , aku menjadi kutu peramah auw ! huahua .
jangkit sape r tuu ea ? yg ke2 akhir tuu , mmg aku tak aktif langsung dlm sukan sukan ni . poyo je lebih . jangan terasa ea ? aku minat men rebut rebut kerusi je . if uh aku the winnest . wawawa ! ape aku peduli ? korang ta suke bole blah , okay . overall , i hatee u so much :P


I hate U
I love U
I miss U
I huge U
I kiss U
n i can do more than that . HAHA .
it's just only YOU =___=