warning :

yehaa. clap your hand first to this girl , who is crying every single of night because succed to make a blog by own . although this blog is boring but im know this is the important blog to me . act this blog was speaking in billinggual . if any problems? you can get out from this blog .

oww, blog !

salam,

yuuu ! aku kembali lagi dengan perasaaan tenang ! ngeer. ecece ! so annoyed doo. lamer giler x tulis blog. dah dekat berbulan-bulan. aku masih lagi tertanyer-tanyer adakah blog aku nyy masih rindu padaku ? haih? pelik jer ! hee :) rindu ku pada blog ku nyy bermuak-muak ! mcm gunung berapi kat indon tuu ! insya-ALLAH, kat malaysia tade gunung merapi cm tuu ! haha. hatiku pedih bertambah kecewa bila mataku menatap blogku inyy ! YA-ALLAH ! bertambah cantiknyer blogku nyy ? haha! penuh dgn habuk dan segala kekosongan. tiada coretan baru ditambah. mase memang sangat sangat mencemburui kita. tiada satu pun perasaan yang lahir di dalam diri masa! kesian, simpati , suka , sedih ?? ooww, betapa sedihnyer aku kerana tiada mase lagi untuk ku mengisi dan meluahkan setiap bait-bait ayat yang penuh dengan makna yang tersirat..! oww , betapa kerdil nyer diri inyy ? haih ? kini hidupku telah melangkah ke alam yang bertambah mencabar. tiada lagi berpatah-patah ayat yang bisa ku luahkan di sinyy. aku kini menggunakan setiap waktu terluang ku dengan ilmu yang belum ku kutip. aku hanya mampu melihat mu dari sudut yang jauh dan sepi. kini ku biarkan setiap kenangan yang telah ku lalui terbuang begitu sahaja. ku corakkan segala kenangan itu menjadi abu-abu yang ditiup angin kencang. kini ku hanya mampu melalui kenangan itu di saat kenangan itu tiba. eh? pe yang aku melalut nyy ? hehe. jgn mrh ea ! sejak akhir-akhir nyy ntah aper yg menghasut aku suke bace novel- novel cinta ! kozin aku yg stat luu, pas uh ikut arr ! heh? one day bleh lyn . sometimes aku tido kul satu dua tiga duk kemaruk bace novel tuu. hish, pe nk jadi nyy ? bace kamus arb tanak ek?? eheee. novel novel tuu aku berpunca dari rumah kk sedara ku ! dy mmg pmnt bace novel so, senang aku nak pinjam meminjam ngn dy. hee ! tape tape nanti aku akan cuba jugak meluangkan mase mase ku yang terbuang untuk ku gantikan dengan menulis blogg nyy ! huuu. dont woryy babeh.


*mungin juga saya nak buat yang terbaru blog nyy, semoga blog nyy dapat meghiburkan hati anda semua * yeahaaaa !