warning :

yehaa. clap your hand first to this girl , who is crying every single of night because succed to make a blog by own . although this blog is boring but im know this is the important blog to me . act this blog was speaking in billinggual . if any problems? you can get out from this blog .

KUTUK-kutuk.

trustly, busan sgt ri niyh! xtw nape? afiqa skang wat bodo jer sbb x tw nk wt pe! nk main mcm bdk-bdk nnti kang ader lak mamat lalu lalang tgk aku men! pelik jer. HAHA. kemas rmh? da brsh! x de pe yg prlu wt! HAHA. * x nk ngaku pemalas* HAHA. lastly, aku pilih nak men msj je ngan kwn! yooo! weyh, jok tgk BORAK+BORAK+BORAK! heh?

bdk bajek: senyap jer,wt pe? busy ke? [muke tgh bajek giler, HAHA.]
aku: busy ar niyh. tgh kemas katil! yuuu :p [ngahh! aku tipu jer. nape? aku tgh baring ats katil! sajer menjaga maruah! ahaha.
bdk bajek: oh rajin-rajin. cm niyh ar aku bwu suke! [ x de mksd tersembunyi. semuanyer terkeluar! haha.]
aku: cehhh. aku mmg rajin dh lme! stat thn lps sbb nk ambk pekse. HAHA. [selimut semakin ditarik2! yawww!]
bdk bajek:heh? eleh. oowg puji bwu nk ngaku! perasaan! HAHA. [muke bengang.]
aku: ye ar! really aku ckp,nk hrpkn kk aku x kn pnyer selesai! [ gembira sgt sgt kenekan someone niyh!]
bdk bajek: ye ke? kakak ko uh nakal ar! x bgos. [ tgh mengumpat, aku x terLIBAT!]
aku: erm, tak la kk aku uh dy bkn nakal tapi kejam yg teamat! haha! [ketawa besar,puas hati.]
bdk bajek: la. ye ke! bwu aku tw kk ko uh adk brdk firaun! sekomplot! keje giler niyh. HAHA. [mengumpat lg!]
aku: erm,k ar aku ada hal ar nak kene kemas kete jap! mksd aku VACUM! huhu [x jadi nk tido sbb ayhaaku dh bising srh kemas kete.]
bdk bajek: erm, ye ar! bye! [muke kesian tgk aku. dy bkl mechanic! ahah]

P/S: so, borak2 ktrg stop di sini saje! busan giler! x best ar. overall, aku ade gak aktiviti yg terluang dan berfaedah cm uh! HAHA. spe sokong? angkat kening! HAHAHA.

*petikan niyh tak de kene mengena sama ada yang mati atau yg masih hidup! HAHA. ambk peduli! warning! *