warning :

yehaa. clap your hand first to this girl , who is crying every single of night because succed to make a blog by own . although this blog is boring but im know this is the important blog to me . act this blog was speaking in billinggual . if any problems? you can get out from this blog .

sarang hae


hari ni aku tau aku busuk . sbb tak mandi mandi . aku mandi pukul 2 petang . haha . shial betol .
habes kan masa dengan ngadap laptop ayah aku . terus terang , aku mmg takde laptop sendiri . haha . sometimes , ade jugak kene marah dengan ayah . haha . but , buat muke selamba jelah .
jahat gile aku . belajar belajar jugak . tapi rest need jugak .

lepas penat sapu sampah . penat betul . bukak fb sekejap . sekejap je lahh . haha . tgk notifactions alamak banyak lahh pulak . malas aku reply . biar jelah . belambak . haha . dah 100 lebih . malas bukak . ingatkan nak tutup , tapi ada pulak hamba ALLAH ni bukak peti chat msg . aduhaii . naseb bek lelaki , lau pompuan . haha . malas aku layan . cish , mcm shial . truely , mmg lelaki lahh . alah , budak techik je . haha . tanya ntah pape . merepek je lebih . haha .

aku dapat msg daripada seorang abang ny . tak panggil dia abg lahh . geli je . haha . lupekan .
so , chat dengan dia . lepas tuu , dia nak bagi aku ayat ayat jiwang korea . bapak dia . ahaa nak nak nak lahh . tapi , dia bagi dalam bahsa melayu . haha . aku minta ahh dalam bahasa korea .
finally , aku dapat jugak dalam bahsa korea . haha . nak share ngn korang ny . bole bole bole . haha .

nah , amik nii ..
날부터 다시 시작하지 마십시오. 난 당신의 마음을 사로잡아하려고합니다 시간의 끝, 내 인생의 끝에까지. 그 당시, 당신은 내게서 떨어져로 이동하려는 경우.

translate to malay .

Saya tidak percaya cinta tanpa sebab. Saya boleh berikan 100 sebab kenapa saya cintakan awak. Bau awak, warna kulit awak, rambut awak, senyum awak..
Jangan pergi dari saya. Sampai akhir masa saya akan cuba memenangi hati awak, sehingga akhir hayat saya. Ketika itu jika kamu ingin pergi dari saya, pergilah.


awak itu je , istimewa dari saya . ahaa .