warning :

yehaa. clap your hand first to this girl , who is crying every single of night because succed to make a blog by own . although this blog is boring but im know this is the important blog to me . act this blog was speaking in billinggual . if any problems? you can get out from this blog .

wawawa !

salam,
em , ta suke ta suke ta suke ! wawawa . sedih giler . smlm aku da tumpahkan air mata aku sebanyak 10 kali . nape ? oww , baru nak tanya nape . mase aku nangis tu tanak tanya ek . eeeerr , geram siot ! currently , aku akan pasang lagu before masuk tido . so , lagu tuu of cose korea gituu . meanwhile , aku tetido kat bilik semayang doe . so , ayh aku pun cilok masuk bilik tu . base larr tgk anak anak da tido ke lum ? yg paling ta tahan , ayh aku kejut aku suruh masuk bilik tido then , ayh aku tgk hp aku . em , nampaknye ? ta kene ny . haaa . betol . dgn malas , dgr jela ayh aku beleter . ntah pe yg dy ckp kat aku , aku pe lagi . anggok je . da ngantok gilerr . keadaan sekeliling pun wat bodo je . haa . aku sempat larr tangkap kata kata ayh aku . " ika ika , ta habis habis korea dia tuu , nak kawin sangat ngn mamat korea ke ? ny lagi satu gmbr owg owg korea , wt pe ? wt tido ? aiyaww , ika ika . " lagi satu kata kata dia aku dapat tangkap " dah dahh . abah nak semua ny delete , paham . ntah pape je la ika ny . " huuhu . sedih gilerr . ta kan nak delete kot . penat je bluetooth . wawawawa . aku dah nangis an . tapi sorok sorok je lar .

pas kene marah ngan abah , aku pun masuk ar bilik . kat bilik pulak . adek aku menyelit kat tgh tgh . dah tade ruang untuk aku . dia pikir aku ny pe ? anak patung ke ? aiyaww ! kakak aku pulak g suruh aku tido luar . perhh , siot . sape nak teman nyy . aku da fedap an . last last aku merajuk . tapi ta lame . nmpk ayh aku da masuk bilik ktrg . aku terus je tido kat bwh . ishh . lantak larr . malas nak layan kemarahan ayh aku lagi . sakit telinga doe . haha . ishh , anak baek betol ko ny ek ? haha . em , dan akhirnya sampai esok aku bole tido nyenyak ! wawww .