warning :

yehaa. clap your hand first to this girl , who is crying every single of night because succed to make a blog by own . although this blog is boring but im know this is the important blog to me . act this blog was speaking in billinggual . if any problems? you can get out from this blog .

bukan aku tak suka tapi ..

yuuhuu! hari ini hari success! yeke? don't know! maybe! haha :D tgh hari jam (????) x tw! kene wat experiment kat kete iaitu kene kemas atau vacuum kete! haha. job aku kene kebas alas kaki kete! huh! capek deh. aku vacum je mls nak tepuk2. wat penat tangan jer! haha. mase tgh2 vacum uh ade ar bape2 mamat dari mane ntah dtg nek motorcar. perh! malu habeh! baju pendek,tudung pendek! haha. x sempat nk solek2. yuu :P WHT! nmpk tangan GEMOK. lps uh ade plak satu buah helikopter ni lalu lalang kat kwsn kmpg aku! (my village,my heaven) ahaha :D semua keluar. ATOK,AYAH,EMAK,ADIK,ABANG,KAKAK,AKU! hah! berlari keluar sambil anak mata pandang ke atas. haha! x de keje! rupenyer helikopter men2 je! ngek nyer! sengal tol. yissh! after, siap kemas2 kete uh, ptg2 skit g bukak laptop jap. waduh! blogger plak x leh bukak. haiyoo! nape niyh. aku dah fed up an mse niyh. x leh jdi! aku msti kene wat something! huh! then,x lame kk aku plak hembat bende alah niyh, dah aku terpakse biar kan lu blog aku yg terterter SENGAL. haha ;[


leypak jap ats katil smbl melelapkan kelopak mata! dah terasa kuyu seseSANGAT. hoho! mak plak jerit ajak pergi belanja! aduh! niyh tak suke niyh. bukan x suke tolong mak an tapi tu ar tau2 je ar! owg pompuan slalu tauh!! maybe? some sje! huhu :) kat pasaraya ULFAH. aku kene bawak TROLI. tayar SENGET BENGET. mcm pe! aku nak belok kiri dia g belok kanan plak! haih, bende niyh. huhu ;( layan je ar! wat x tw. niyh yg aku x suke, mak aku g amik beras sekilo, gula 6 peket, minyak satu tong,susu pekat manis 3 tin, telur 1 papan,kicap 1 botol,susu adik aku EVERYDAY,milo adik aku dan len2 lagi ar! huh! yang tukang bawak aku! kalu kira2 mau 100 kilo. haha :D patah pinggang aku nak tolak sorang2. lps uh ade plak lubang kat satu jalan niyh,WADUH! pe lagi troli uh temasuk dalam lubang uh! aku plak terterter K I A L2. haha :D cam cari jalan keluar! akhirnyer, mak aku baru sedar yang aku tercicir kat belakang! mak aku nak tauk barang2 len lagi x de troli. haih! mcm niyh balik kene g hospital lu ar! haha
:D mak aku tolong tarik kan troli uh! naseb bek, kalau x jtoh shm sebagai WANITA HARAPAN NEGARA! haha XD