warning :

yehaa. clap your hand first to this girl , who is crying every single of night because succed to make a blog by own . although this blog is boring but im know this is the important blog to me . act this blog was speaking in billinggual . if any problems? you can get out from this blog .


jatuh cinta!



uhuhu.. jatuh cinta dengan siapa pulak budak tecik ni? mat cipan ke? nguii :0
okeyh! kena jugak describe tentang diri dia kat korang semua ni.
pandai+cakap jer soalan mana susah pasti akan terjawab dengan mudah dan pantas sekali+saiz badan pun bertukar-tukar banyak kali(hentam kromo jer ni)! :) aku sayang dia sebab dia selalu di sisi aku kena mana aku pergi pasti dia bersama. kami takkan berpisah selagi belum ajal maut memanggil kami untuk berpisah.kat dalam tandas pun aku bawa dia sekali,banyak faedah nyer. nguii! harap maklum,kami bukan melakukan apa2 perkara yang mengjengkelkan bagi anda semua.. so? aku cuma nak ulangkaji untuk pekse minggu depan ar!
hehe.kantoi.malu.tersebar. susah uh formula mth. add-minus-divided-times,uh peningnyer. bagi aku mth memang paling susah berbanding BI. huhu serius! ;) WHT!

p/s; aku nk stop kt sini jer, better bace paper ek?!.. :)