warning :

yehaa. clap your hand first to this girl , who is crying every single of night because succed to make a blog by own . although this blog is boring but im know this is the important blog to me . act this blog was speaking in billinggual . if any problems? you can get out from this blog .

main!


hye!

this post i'm story u about my experience,which it is very enjoyable and interesting.
okeylah! petang uh berapa ketul jer manusia datang kat sekolah agama. so,best la tak ramai boleh la bising2.. ecspecially,sekolah aku ada buat jamuan klz, so msti diaorang ingat tak belajar kan?korang pun same je kan!huhu *wht lah sme jer la dengan aku nyh*
continue cete balik,kat klz ktrg belajar subjek ibadat(my favourite subject).dlm bab tentang aqiqah iaitu apa iu aqiqah? do u know?memang
best belajar aqiqah niyh.baru kite paham bhgian2 dy an.klau korang enjoy gak kan study don't forgot.itu jer important untk kiter skrg nyh sbgai gelaran -.-student-.-! so,do the smart.since bljr lgi aku x paham bab nyh aN.so skrg dah paham! hehe:)

okeyh after ckg zaidah keluar jer dri klz ktrg cari peluang keemasan!bebudak lucky pi sedia kan pistol n senapang.senjata diorang.nak tembak cikgu la kata diorang.gegila.otak dah bengong agaknyer!so,diorang nyh pi tembak kat ktrg yang mcm haiwan buruan.hehe:D scared,ran,clumsy!time mcm kat perang2 uh.mmg real abeh!aku teriak mcm nak grak ckp"jepun..jepun..".habes aku kena tembak dgn jepun2 uh.ingatkan dah tamat riwayat aku kat situ.but
ALLAH S.W.T still loving me.aina d babe in sekolah agam
a.memang terkenal dengan belon ajaib dy uh.baling sekali mati mamat kat sebelah.haha:D suddenly,aku naik darah sama dengan dia.sekaki?setangan?sebadan?huh! whtla!geng pompuan main blg belon n geng lucky2 main tembak2.mcm bebudak jer!abes bju aku kena baling dengan air.air?so what?ngahaa(T.T)bsah kuyup.dah bukan macam student tpi ghost ak!maybe.since bju aku bsh aku mlz dah nak main lgi.umi kept bju dia supaya tak basah.nabila try basah kan bju umi but no!no! and no!serius jer bunyi.btol2.. ^-^
hakim basah gila nasib ada bju spear mcm da tahu2 jer kan.maybe laki2 nyh malu kot nmpk dada,my brother pon said mcm uh jugak. dy kata malu beb nampak dada nnti,dah la hitam kalau putih tu okeyh agiwrr.nvm!hak dy orang so ikut drg
je lar.

*sedap an,teliur aku dibuatnyer*

klz ckg ramlan gak ada buat jamuan klz mcm ktrg,so! dy jemput ktrg makan2.hehehe:} shy shy cat la pulak!tdi bersemangat nak makan sekali,but then mcm hangat2 tahi ayam.wht!ckg terkejut tengok ktrg basah mcm mandi dlm lumpur.da basah.lumpur pon ada!huhu:B then!we taking lunch(pada waktu petang,betoi ker?)with varieties type of dishes example roti jejala,puding nata,mi.haha! sedap?ntahla.no comment!okeyh pkul6:30 ktrg go back home! walaupun basah tpi ktrg rasa hepi ar.at least ktrg ENJOY!xoxo!(hope)