warning :

yehaa. clap your hand first to this girl , who is crying every single of night because succed to make a blog by own . although this blog is boring but im know this is the important blog to me . act this blog was speaking in billinggual . if any problems? you can get out from this blog .

011009



wei aku nak cakap niyh!
bukak telinga besar2 ,kaki luas2 ,mulut besar2,hidung kecik2..
apa merepek tahap taik setan ni! rimash mcm duduk dlm smph.gilow!
apa nak mula eik.ayo!!! buntu gilow!

"SELAMAT HARI RAYA" X2222222222222222222.. :P
bagi manusia yg sedar dy tu umat islam. sempena dgn ini juge aku menusun 1o jari aku yang putih cap kapur ni nak minta maap la ngn korg sbb aku kan ...
x dpt pegy umh kowang la!!!!! UWAAAA...

29 ramadan 1430 maal hijrah!
pukul 3:49 petang!
shhhss! situasi senyap2...
mmg pnt habeh pgi uh.abh asik surh ni surh tu srh ni sruh tu.. watevala laa!
yg x tahan nyer aku kena jdi tkg cuci tgkp! ah siot.. x nak jdi cleaner tolx10000!
ngis la x de yg nk tolong yer.sedih gle.aku ckp ngn mama kan"ma petang ni gi SPA nak ak?"aku betuol2 dh x da urat derma kat ayam yg kena sembelih uh!sian ilew la.. ma aku tawa pnye twa smpai x sadar kucing mana tah sesat mkn ikan yg mak aku nk smbelih uh..biar ah sian kucing uh sapa lah sggup buang kucing sejahat tu.. :)