warning :

yehaa. clap your hand first to this girl , who is crying every single of night because succed to make a blog by own . although this blog is boring but im know this is the important blog to me . act this blog was speaking in billinggual . if any problems? you can get out from this blog .

bored and bored.



place:depan komuter / time: 6:15(isnin) / situation: main komuterku.


memang bosan.memang bosan.really bored.really bored.tak tahan.adoyai.nak pergi jalan2 malas la pulak.nak makan.puasa pulak.nak baca buku.dah tamat muka surat.nak tengok tv kurang pahala pulak.tension siot.aku ambik keputusan nak duduk depan komuter pulak.i try.buat blog.pushbrain memang menyakitkan.redha saja la.keja rumah masih belum berkurang.tiada siapa mahu membantu.tuisen hari khamis until sabtu.oppss!kena siap hari rabu jugak.kalu tak mampos.aku tak nak kena diri lagi macam hari tu.takut kena kipas.arghhh."siapa tak siap keja rumah sila berdiri?" cikguku yang manis selamba je cakap."cikgu keja rumah saya belum siap sebab mak saya bagi banyak sangat keja cikgu."aku dengan selamba cakap."siapa yang cakap tu berdiri?""hee.saya cikgu'hasnul'.""berdiri atas kerusi kamuh."aku marah."alamak!"semua murid ketawa melihat aku.padan muka aku.hari2 buz likes a bee.mt & bi da finished.tinggal bm,sn lagi. oi kopi mak oi.banyak lagi tu.
p/s:i'm sure something we do without we feel lazy,it can be done early and easily.