warning :

yehaa. clap your hand first to this girl , who is crying every single of night because succed to make a blog by own . although this blog is boring but im know this is the important blog to me . act this blog was speaking in billinggual . if any problems? you can get out from this blog .

my hero?


setiap orang pasti ada heronya sendiri.siapalah aku kalau tak hero di hati.terharunya.biar betul ni.siapkah lelaki itu? adakah mereka? fahrin ahmad,ronaldo stockhorst,awal ashari,nabil raja lawak 2? ohoh.tidak.tidak dan tidak diperlukan.jejejenk.memperkenalkan seorang lelaki benama dan dinamakan.father.gelaran terpencil.heroes segala anaknya termasuk aku.sayang sangat.sayang yang bercampur kopi dan teh cap BOH.pasti membuka menyelerakan tenuk belaan nenekku.umphh.jelas terasa.papa ku seorang yang lemah lembut macam belut.juz simple je penampilannya but cool anytime.guru di primary school.bm! subjek dipeluk.hahaa.tapi anak macam apa subjek bm.menyedihkan dan menakutkan.ada ke bm trial ni dapat 80 je mark.mana lagi 20 mark.tansion la.cikgu selamah.lorve u very much and dada much.yg memang cantik dari dulu lagi.asyik bebelkan aku je.kena marah? don't disturb me.please!nak studi je.blog?saja sampingan menggembirakan hati.continue.baek.baek.and baek.smart.smart and smart.hensem dan juga hensem.haa.hepi nyer.as happy as a king.bi? kantoi lagi teruk.but now.papa da tak dah.terjemahannya.pergi ke BP.study and study.sekarang orang tua orang muda masing belajar dengan belajar.semua ini untuk ank2 mereka juga. tapi tak pe la demi papaku tercinta aku akan terus berjuang untuk tido atas katil bilikku.empuk.lembut.mempesona.vokeyh.selesai!


p/s: korang yang ada dia.peluk la dia.cium la dia.bermanja la dengan dia dan sentiasa sebut perkataan ini " I LURVE U..bear" hahaa


edit kat picnic!?!?