warning :

yehaa. clap your hand first to this girl , who is crying every single of night because succed to make a blog by own . although this blog is boring but im know this is the important blog to me . act this blog was speaking in billinggual . if any problems? you can get out from this blog .

gift drpd KK HUSNA!


KENA TAG NGAN KAK HUSNA! problemas2!!!

1. Ape perasaan anda sekarang?
ketakoTAN..

2. Saya nak makan?
roti canai mamak sblh rmh.:D

3. Saya tak suka?
someone had disturb me in TOILET!
HAHA :X

4. Impian saya?
tak akan pernah tnggl solat!insya-ALLAH.

5. Haiwan yg saya tak suka?
babi and anjing!maybe?

6. Saya harapkan?
mamak buat roti canai tu bgi free ROTI CANAI wat sy nnti.HAHA. :P

7. Jika boleh putarkan mase?
sy x nak exm lgi.TAKOT!

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
jdi SAINTIS kebanggaan MALAYSIA!hee..:)

9. Handphone saya adalah sebuah?
menda yg x pntg bgi sy.just now lah!

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
.....???

11. Saya suke pada?
hartebenda sye jew!

12. Kawan2 saya?
teman hidup sy untk berbicara kot!

13. Pernah dikhianati?
secara langsung x pernah kot!

14. Ape yg anda hendak lakukan terhadap dia?
nk ckp ngn dy "never says die,ever says try".. ayat cap tiruan!HAHA.. :P

15. Senaraikan 8 org untuk di'tag?
KK lady N.
KK yuyun.
CIK aisyah.

***anyone wants to try!
try and try!lorh. :D


p/s:BE THE REALLY FREIND!BFF.. LOL!