warning :

yehaa. clap your hand first to this girl , who is crying every single of night because succed to make a blog by own . although this blog is boring but im know this is the important blog to me . act this blog was speaking in billinggual . if any problems? you can get out from this blog .

title; kem motivasi SA SERI PANTAI.MERSING ..


Pada hari Ahad yang lalu, my skol mengadakan KEM MOTIVATED BAGI PELAJAR TAHUN ENAM AND D.KHAS.. memang happy dan gempak. yg paling special masuk surat khabar BERITA HARIAN DAN METRO. Siaran langsung dalam TV. eceeceeh!

Diadakan sepanjang satu hari itu. adakalanya memang nak nangis. tapi tahan je lah. aku kan kuat. hoxx. kami diberikan penerangan tentang motivated nak success la tuh. kemudian jawab soalan. then, cara nak pergi haji. cakap prgi haji ada juga niat tertulis di hati ini untuk pergi ke tanah suci ini. doakan aku semoga dapat pergi haji sebelum tua, nanti kan susah pulak.
aku tak tinggal kamera sebab aku rasa kamera penting in our live. haha..sebab tu aku jakun nak bergambar kat situ pulak. balik petang. sesi bergambar bersama guru dan murid. memang cun ah sorang-sorang. mantap habis nih.


p/s:
masa ni kat depan kerusi, tgh wat homework lum siap!cikgu tgk ank murid ckg ni rjin sgt le tu!..